Cara Cegah Bayi Demam & Hilangkan Demam, Batuk & Selsema Pada Bayi


Tekan like dibawah sekarang :

 

cara cegah bayi demam & Hilangkan Demam, Batuk & Selsema Pada Bayi

Dalam artikel ini sy akan kongsi:
1- Macam mana cara saya utk bantu anak kekal sihat lebih lama
2- Apa 2 benda yg saya guna
3- Tiru amalan Nabi kita utk bantu anak kekal sihat lebih lama



Ye.. 2 benda ni sebenarnya cukup untuk bantu anak kekal sihat lebih lama. Anda sepatutnya   dah tahu & biasa sangat dengan 2 benda ini…

.

Cuma anda perlu amalkan je…

.

98% yang berlaku sekarang.

Kurang Cakna >> Beli ja susu anak >> akibatnya anak mudah sakit >> Ganggu kerja harian >> Risau >> Pengaruhi prestasi kerja >> Rugi: Kena belanja pula kos perubatan >> Bila kerap Bayi Demam/Batuk/Selesema >> Asyik amik ubat >> Dah tambah kos belanja >> Ubat pula ada kesan negatif >> Anak boleh sihat >> Tapi anak & Ibu/Bapa lalui hari yang mendukacitakan.

Se-eloknya ikhtiar kaedah pencegahan >> Kene belanja juga >> Tapi bawa kesihatan >> Lebih sedap pulak tu >> Belanja yang berbaloi >> Anak Sihat >> Ibu/ Bapa boleh fokus kerjaya >> senang hati >> Walaupun wang tetap dibelanjakan >> Kali ni Bawa Result Bahagia.

kan? Apa pendapat uolss….

~ Anak saya berkahak. Macam mana nak hilangkan. Kalau letak telinga kat dada… boleh denganr bunyi kahak tue.. Saya risau sbb sy pernah terbaca artikel: Kahak yang berkumpul dalam paru-paru anak boleh menyebabkan kuman membiak dengan cepat . ini dikenalpasti sebangai jangkitan kuman pada paru-paru. Si manja juga berpotensi sukar bernafas, mudah selsema dan tidak selesa dengan adanya kahak berkumpul.

Ini tips yg boleh momies-2 fikir-fikirkan:

  1.  MINYAK BAWANG PUTEH: Bakar 2-3 ulas bawang puteh masih berkulit sehingga nampak hitam-2 sikit. Potong kecil-2, pastu ramas-2 dgn minyak zaiton. Sapu pd dada, belakang & betis anak… Tapi jaga-2, tkt kulit anak sensitif, dah timbul masalah baru.
  2.  TERAPI WAP BAWANG: Guna 2-3 ulas bwg puteh, racik halus-2, masukkan dlm bekas berisi air panas. Wapkan muka anak sambil urut-2 & tepuk-2 manja pada belakang anak. Hati-2… Sbb air panas, takut tercapai dek tgn anak.. Tips ni sesuai utk anak selsema tersumbat hidung kan?
  3.  BERI MADU: Madu kan baik utk antibiotik, membunuh bakteria yg terbentuk. Cara ini paling saya gemari… dan memang sy sentiasa lakukan.
  4.  BERI SUSU KAMBING : Susu kambing terkenal utk bantu keluarkan kahak. Kaedah ini juga sy amalkan. Sangat bagus.

Apa kaedah momies semua guna?
Ada tak tips lain yang momies gemar. dan sangat berkesan.. Komen kat bawah ye…

Ini kaedah saya bantu kuatkan Antibodi Anak:
Saya bagi anak SUFFY GOAT + MADU = Anak sihat.
[ Boleh tiru cara saya ni ]

Saya juga sarankan kepada beberapa customer saya. Dan hasilnya juga positif. Jom tengok & baca apa kata mereka dalam image-image dibawah. Ada diantara mereka hanya guna Suffy Goat, ada juga yang + MADU + DOA. Nanti share lebih lanjut.

Ini Soalan yang saya tanyakan kepada mereka
yang dah cuba cara ni & minta mereka reply:

cara cegah bayi demam

Ini FEEDBACK dari mereka:

Ramai sangat “positif Result”. Dan yang pastinya, cara ini munkin juga berkesan & munkin juga tidak. Kita kene ikhtiar dulu baru tau. Alhamdulillah, ramai yang bagi “Positif Result“. Jika untuk anak-anak lain berkesan, kenapa tidak pada anak kita kan?.. Dan yang pastinya juga, cara ini menepati teori perubatan Moden & petua orang dulu-dulu. Yang paling best, ini salah satu amalan Nabi kita utk jaga kesihatan yang perlu kita tiru & kosnya murah. Murah Sebab anak kita memang guna susu. Kita cuma perlu tukar pada susu yang betul. Jika anda serius nak bantu anak kekal sihat lebih lama, nak cegah atau cepatkan proses penyembuhan anak demam, batuk atau selsema, anda mesti cuba kaedah kami ini. Tgk apa kata mereka.

cara cegah bayi demam & Hilangkan Demam, Batuk & Selsema Pada Bayi

cara cegah bayi demam

cara cegah bayi demam & Hilangkan Demam, Batuk & Selsema Pada Bayi

Masalah bayi demam, bayi batuk & bayi selesam biasanya disebabkan oleh 2 faktor utama, iaitu Imunisasi & Rehat. Imunisasi berkait rapat dengan pemakan. Oleh kerana makanan utama anak kecil adalah susu, pilihlah susu yag boleh menguatkan antibodi anak. Setakat ini, hanya susu kambing yang ramai jadi pilihan jawapan jika ditanya susu apa yang boleh tingkatkan imunisasi anak.


Bagaimana anda boleh bantu anak kekal sihat lebih lama

Kaedah 1– Boleh tiru macam saya. Guna suffy goat & titiskan madu setiap kali bancuh susu pada anak-anak.

Kenapa rugi tak cuba Suffy Goat:

  • Bantu meningkatkan antibodi anak-anak
  • Sesuai utk anak-anak Norma/ Elergik/ Alahan Susu Lembu
  • 100% Susu kambing Asli
  • Tiada perasa/ Creamer. Tanpa Gula
  • Diperkaya dengan khasiat Madu: Utk kuatkan lagi antibodi & Membekalkan tenaga. Kurma: Utk tenaga & kecerdasan. Delima: Utk agent antioksida, cegah dari penyakit kronik. Manna: Utk Usus & Penghadaman yang baik. Dietnya lengkap kan?
  • Susu kambing paling mirip khasiat Susu Ibu.
  • Nak info khasiat lebih lengkap. Baca selanjutnya DISINI

Kaedah 2– Anda juga boleh cuba Susu yang anda dah guna sekarang. Tapi, hasilnya saya tak tahu, sebab sy tak cuba. PASTIkan Madu asli. Jika anda sukar nak dapatkan madu asli. Boleh tanya saya.:)

Kaedah 3– Amalkan cara Ruqyah.

Ini kaedah SUPer Ultimate.  + Free of – charge.

i) Setiap kali bancuh susu pada anak/ menyusukan anak: Mulakan dengan Basmalah, Selawat sampai siap bancuh, tiup perlahan-lahan pada susu sambil berdoa agar Allah mengurniakan kesihatan berpanjangan kepada anak & keluarga.

ii) Setiap pagi & malam, rajin-rajinkan diri Baca surah Qulhuallah + Annas + Alfalaq. Tarik nafas dalam-dalam. Masa tarik nafas berdoa moga Allah lindungi anak dari ganguan Jin + Syaitan + pandangan yang dengki.

Apa kaitannya-nya dengan demam. Baca ni:

Ummu`s-sibyansejeni kaum Jin yang tugasnya menggangu bayi kecilGanguannya, melaui rupa yang buruk atau sentuhan akan menggangu rehat anak. Kan kita sering dengar Anak mengais tak henti sebab gangguan. Orang tua pun demam jumpa hantu kan… Teorinya: Disebabkan rehat anak terganggu, ia boleh menyebabkan demam. Lebih buruk jika berlaku sawan. Tangisan tak henti-henti, anak penat, kurang menyusu, akhirnya boleh demam.

*Note: Kaedah terbaik adalah tiru terus pemakanan rasulullah iaitu Susu Kambing [ Suffy Goat ] + Madu + Ruqyah.  Saya sendiri sangat bersyukur bila amalkan kaedah ini

Jika anda berminat nak cuba susu kambing sebagai langkah untuk bantu anak kekal sihat lebih lama, nak hilangkan batuk , nak hilangkan demam atau nak hilangkan selsema pada bayi, Cubalah Susu Suffy Goat. Suffy Goat bukan shj susu kambing, juga telah diformulasi dengan Madu, Kurma, Delima & Manna untuk lebih kebaikan. 

cara cegah bayi demam

Cara Cegah bayi demam & Hilangkan Demam, Batuk & Selsema Pada Bayi

Cara Cegah bayi demam & Hilangkan Demam, Batuk & Selsema Pada Bayi

Cara Cegah bayi demam & Hilangkan Demam, Batuk & Selsema Pada Bayi

Cara Cegah bayi demam & Hilangkan Demam, Batuk & Selsema Pada Bayi

Bantu bayi anda kekal sihat lebih lama >> Bayi riang >> Ibu Bapa Senang. Testimoni yang guna pun dah ada. Inshaallahn jika baik untuk mereka, kenapa tidak untuk anak anda juga. 

Beli Sufffy Goat >> Anak Sihat >> Riang >> Ibu Bapa Senang. 

susu kambing suffy goat cegah bayi demam

Tawaran istimewa kepada yang lihat page ini. Dapatkan Suffy goat, makin byk beli makin murah…Utk lihat harga tawaran istimewa.. klik pada ORDER NOW/ ORDER HERE

ezgif.com-gif-maker (1) bayi demam

contact bayi demam

Penghargaan paling istimewa dari kami, Warranti 365 Hari. Cuba Suffy tanpa rasa takut lagi. Kami bagi jaminan sehingga anda munkin dah lupa warranti masih ada walaupun produk dah habis. Utk lihat harga tawaran istimewa.. klik pada ORDER NOW/ ORDER HERE dibawah bagi kawasan Sabah/ Sarawak

.

.

Kami selalu berkongsi dengan customer, Cubalah Suffy, selepas berpuas hati, kongsi lah kebaikan SUFFY dengan kawan atau kenalan. Ajak beli berjemaah, lebih banyak beli, lebih murah. Atau jadi pengedar, utk guna susu Suffy yang berkulaiti ni, pd harga murah, untung jualan boleh tampung kos Susu anak. Tak perlu lagi OT untuk bekalkan anak dengan Susu terbaik.

PENGEDAR di perlukan:

  • Pengedar seluruh kawasan di PERLUKAN segera. Rebut peluang untuk berniaga tanpa Risiko. Warranti **365 hari kami sediakan.
  • Pengiklanan kami lakukan di TV AL-Hijrah & Radio ikim
  • Pengiklanan Billboard besar di tepi highway dari Utara ke Selatan
  • Pelangan terdekat akan di foward pada pengedar.
  • %0 GST
  • Postage percuma utk pengedar.
  • Hubungi SUFFY CAREline utk pertanyaan

1,755 total views, 1 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *