Cara Popular Rawat Sakit Gastrik


Semua sedia maklum… kan?

Gastrik ni masalah ketidak seimbangan asid dlm perut. Perut lebih berasid, menyebabkan pedih atau sakit yg teruk di perut. Ada yang terguling-guling kan? 

pastu takut nak g hospital.. takut kene bedah nanti.. hihi… sebenarnya tak pun..

Untuk rawatnya, kita hanya perlu kembalikan keasidan perut kepada normal, tu je.. dengan pengambilan makanan bersifat alkali lebih banyak. Kurangkan ambil makanan berasid.

Tips yang boleh di pertimbangkan.

[1]… Elak makanan pedas & besifat asid.
[2]… Makan lebih kerap dan ikut masa yg sama.
[3]… Mengawal tekanan. Supaya hormon stabil. Rembesan asid terkawal.
[4]… Sebenarnya.. yg paling utama elak sumber makanan berasid… Nak kenal mudah ja, sayuran hijau & buah biasanya beralkali.

 

Jika anda sedang menderita masalah gasrik, dan sedang mencari cara rawatan alternatif yang ramai pesakit gastrik lain juga guna, saya ada penyelesaiannya.

Antara cara paling popular adalah menggunakan serbuk di atas. Siapa sangka, serbuk yg ada kat dapur kita, yg selalu kita bg anak, terkenal utk legakan gastrik dengan lebih cepat. Iaitu susu kambing.

susu kambing suffy goat

Susu kambing Suffy goat baik utk merawat & melegakan gastrik. Susu kambing selalu menjadi pilihan utk pesakit gastrik bila nak jalankan ibadah puasa. Inshaallah Boleh bantu anda berpuasa dengan lebih sempurna.

Kenapa mesti guna Suffy goat utk maslah sakit gastrik anda

[✔].. BERSIFAT ALKALI. Utk kekalkan kealkalian perut. Cegah perut berasid walaupun makan makanan berasid. Kadang-2 teringin kan?…

[✔].. Mengandungi kalsium, protein, zat besi, vitamin, & serat. Membantu anda dapat diet yang seimbang dan vitamin yang penting untuk kesihatan. 

Suffy goat merupakan produk susu kambing pertama di malaysia yang mengandungi buah utk penuhi piramid pemakanan… Bagus kan utk diet yg seimbang?…

[✔].. DENGAN KHASIAT MADU.

Untuk penawar segala bakteria. Baik utk melemahkan aktiviti bakteria dlm perut, mempercepatkan proses pemulihan perut dari kesan sakit sbb asid berlebihan sebelum ini.

[✔].. Dengan ekstrak Kurma, Delima & Manna.

Khas Untuk bantu kealkalian perut lebih cepat, bertahan. Pulihkan sel-sel rosak akibat serangan gastrik sebelum ini.

[✔].. Susu kambing adalah pilihan alternatif utama utk legakan sakit gastrik.

Cara yang paling fames, mudah, lazat & cepat utk anda legakan gastrik. Inilah cara yang pesakit gastrik lain guna.

[✔].. Sy jamin taida bau, tidak hamis… Jika ada. Anda bleh pulangkan kepada kami, & kami akan pulangkan wang anda serta merta.

ezgif.com-gif-maker (1)

 

692 total views, 1 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *